torsdag 8 april 2010

Wallby Gård


Wallby Gård, en riktig oas! Det fanns så mycket härliga vårkläder, stövlar, tyger och skor. Fick hålla hårt i plånboken för att inte gå helt bananas :-) Det blev i alla fall ett gardintyg till Hugos rum. Vi har ju bara bott i huset i två år, men jag tänkte ändå att sisa rummet kanske skulle ha gardiner... marinblått med vita stjärnor på. Sen blev det en tunika ifrån Container till mig själv.
Men ni kan ju själva se på bilderna att det är en ren njutning att strosa omkring i den vackra miljön! Vi avslutade vår utflykt med att åka tillbaka till Eskilstuna och ta en lunch på Café Sylvia. Mormor åt lax och jag åt isterband med dillstuvad potatis, mums!

1 kommentar:

  1. Ja visst skulle man vilja köpa allt där!!
    Jag bor i Arboga så jag hajade liksom till när jag såg bilderna :)
    Må så gott. /Sophia

    SvaraRadera