onsdag 21 april 2010

Utmaningen!

En inspirerande bloggare, Camilla - En Mammas Dagbok, har utmanat mig! Detta var en utmaning hon själv fick av Evelina .

Blogg jag läser först: Oftast En Mammas dagbok för att hon är en inspirerande bloggare.
Blogg jag har hört talas mycket om men aldrig läst: Brukar läsa dem jag hör talas om så därför har jag inget svar här :-)
Kändisblogg jag följer: Jag brukade följa Pernilla Wahlgrens blogg på Mama men hon har slutat där och jag vet inte om hon fortfarande bloggar någon annanstans!?
Mest kända bloggare jag sett IRL: Ha ha...nu måste jag ju fundera på vilka kändisar jag "mött" och vilka som bloggar...jag får nog säga TrollCarl - Carl Tillenius för honom såg jag idag och han är ju i allra högsta grad aktuell sedan sitt Talanguppträdande i TV4 i fredags :-)
Första bloggen jag började följa: Gizmolinas
Bloggare jag beundrar och varför: Jag gillar bloggare som vågar bjuda på sig själva, nätet är ju inte helt friktionsfritt och många får nog stå ut med en hel del törnar tack vare sitt bloggande.
Fördelar jag fått tack vare bloggen: Det skulle väl vara att jag blir otroligt glad då någon kommenterar mina inlägg eller bilder. Då får jag mersmak och egot i mig vill att flera skall läsa och tycka om min blogg.
Då hatar jag att blogga: Har inte inträffat ännu :-)
Då älskar jag att blogga: Efter en inspirerande och spännande dag med kameran full med bra bilder, då är det underbart att sätta sig och blogga (ursäkta Camilla, denna meningen stal jag av dig då den uttrycker precis så som jag känner)!
Personer som ofta kommenterar hos mig som förtjänar lite uppmärksamhet:
Annika - Stenhusbyggarna
Sara - Lilla Bröllopsmonstret
Floosan - Livet som mamma
Sen har jag också ett gäng som kommenterar men som tyvärr inte bloggar, Lotta, Malin och Kina!! Detta är dock tjejer som förtjänar MYCKET uppmärksamhet !
Nu utmanar jag följande (om ni vill): Alla ni som länkats här över. Alla ni andra som läser också! Skriv gärna en kommentar om ni gör utmaningen så jag kan läsa era svar :-)!

4 kommentarer:

  1. Jo då Pernilla W - bloggar fortfarande

    http://www.pernillawahlgren.se/

    tydligen stängde mama ner hennes blogg innan hon hann säga hejdå,, inte hennes fel alltså,,,

    SvaraRadera
  2. Allra käraste "lillasyster".....älskar att läsa din blogg o få njuta av bilder på dina ljuvliga barn o ibland också en bild på din trevliga blivande man. Kramar Kina

    SvaraRadera
  3. Jösses, jag har aldrig blivit utmanad förr :) Kulkul, självklart antar jag den.

    Snö i Eskilstuna? Vi som funderade på att åka "hem" och hälsa på, kanske skjuter det lite på framtiden då.. Hehe

    SvaraRadera