måndag 26 april 2010

Service

Tusen tack för prover, nu hoppas jag på föryngring :-)


Efter en titt i spegeln i morse konstaterade jag att det är dags att inhandla någon bra kräm mot den slappa huden som infunnit sig kring mina ögon och kinder! Kanske en påverkan av den kommande 40-årsdagen men säkerligen också kroppens påminnelse om sömnlösa nätter med lilleman. Åkte till Gamla Stans Spa där jag blivit väl omhändertagen tidigare, tänkte att Anna kunde rekommendera någon revolutionerande upptäckt som gör huden yngre på bara...ja....ett par timmar :-) Det kunde hon förstås inte, däremot har jag tre provkrämer med mig hem som förhoppningsvis skall göra underverk efter ett tag. Det tyckte jag var toppen, att få med sig prov hem som räcker i två veckor, sen får jag själv utvärdera om jag vill lägga pengarna på dessa krämer. En stor eloge till Gamla Stans Spa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar