onsdag 7 april 2010

Gjorde som övriga familjen istället...

På skärtorsdagens eftermiddag upptäckte jag till min fasa att jag glömt lämna in kvasten på service. Inte törs man ge sig iväg på någon längre tur då inte! Därför gjorde jag som övriga familjen, tog flyget till Luleå :-) Vi har alltså firat några härliga påskdagar uppe i norr. Skidåkning på längden, bastubad, mat och fika med släkt och goda vänner, härligt mys i sommarstugan! En perfekt påskhelg enligt min smak. Nu är vi hemma i vardagen igen, åtminstone tre fjärdedelar av familjen, stormakaronen firar resten av sitt påsklov hos pappa Pelle i Göteborg. Dit flög hon själv igår och jag är så stolt över henne, det lät på henne igår kväll som om hon var rätt nöjd med sig själv också. Flygvärdinnan hade erbjudit GRATIS chips, läsk och godis men hon var inte så sugen så hon hade inte tagit något. Däremot hade den andra pojken som också flög själv tagit en chipspåse och Tilda hade fått smaka.
Nu skall jag kurera mig med hostmediciner, teer, och förkylningspiller, en redig förkylning har kommit tillbaka. Dessutom har jag fortfarande ett ordentligt lock för öronen efter flygresan.


Tilda och Hugo kramas hejdå på Arlanda igår!

Hugo och jag höll koll på att Tildas plan kom iväg
På väg till startbanan, då fick även vi lämna Arlanda.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar