torsdag 8 april 2010

Nu ska här förberedas!


Hugo tar just nu sin eftermiddagslur och jag har plockat fram alla mina inspirationsböcker när det gäller bakning. Jag fyller visst 40 här om ett tag och tänkte ställa till med ett stort fikakalas den dagen. Alla som känner mig vet att jag tycker om att baka och med tanke på att det kanske dyker upp en och annan som är kaffesugen just den här dagen så tänkte jag baka ORDENTLIGT! Därför är det bäst att börja redan nu och sedan sätta hänglås på frysen vartefter den fylls på! Nu ska här frossas i recept och bilder!

2 kommentarer:

  1. Om det är något som behöver provsmakas så..... får du väl inte ringa till mig..... :o(
    Men på den stora 40 års dagen så får man väl göra undantag va????
    Kram på dig, Lotta

    SvaraRadera
  2. Om man ändå hade något att baka till :) Sambon gnäller lite halvt när jag bakar för han kan inte motstå att äta upp allt ;)

    Måste absolut inhandla Leilas bok!

    / Evelina

    SvaraRadera