måndag 26 april 2010

En ny härlig vecka!


Här har vi just startat igång en ny härlig vecka med en timmes powerwalk, vi gjorde dock ett stopp vid Önsta gård för att titta på de fantastiskt söta lammungarna. Mmmm...hade gärna tagit med en hem till trädgården bara för att den var så söt. Det var särkilt en unge som var genomgo, kolsvart med vitt lurv mitt uppe på huvudet.

Här skiner solen från en klarblå himmel och just nu funderar jag på vad dagen skall innehålla! Storstädning? Besök hos min farmor? Trädgårdsarbete? Städning behövs verkligen då vi imorgon får besök av Linnea, Tuva, Camilla och Malva, eller så hoppas vi på fint väder så jag kan placera dem utomhus :-) Asch...via facebook fick jag just info om att magsjuka härjar i det Linneasiska hemmet och därför får vi inget besök imorgon. Fast jag slipper nog inte undan städningen ändå, även om det är lockande att skylla på utblivet främmande!
Tror min lilla farmor skulle uppskatta ett besök så det får kanske bli det och städning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar