fredag 16 april 2010

Vad är klockan!

Godmorgon härligt vita vinterlandskap! Jo, faktiskt var det så i morse när vi vaknade, det var nog bland de största snöflingorna jag sett någon gång. Men inget ont som inte har något gott med sig. Jag har varit ute och gödslat gräsmattan här på morgonen så nu kan snön få smälta ner i lugn och ro. Himlen har återtagit sin blåa färg och det är ju i alla fall lovande.
Har några bloggar som jag brukar läsa, bland annat denna. Där hittade jag denna läckra klocka ifrån ett tyskt företag vid namn Biegert & Funk. Den hade mer än gärna fått pryda vårt hem på ett lämpligt ställe, superläcker!


Klockan går även här och nu är det dags att styla sig inför en stadslunch med min goa kollega Malin på SYSteam, undrar just vad vi skall äta för smaskigt idag!?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar