onsdag 14 april 2010

Brudfrisyr

Kan man få håret att växa 30 centimeter på 3,5 månader? Förmodligen inte på naturlig väg i alla fall. Irina på Garamaj rådde mig att ha en uppsättning med lite höjd och när jag knölade till håret med hjälp av händerna så blev klänningen och jag något helt annat än när håret bara var som vanligt.
Den här uppsättningen gillar jag, enkelt och klassiskt, får nog visa bilden för Nina och se vad hon säger! Jag har blivit lite sugen på att göra en mindre hårförlängning, skönt att kunna sätta upp kalufsen i en tofs och slippa ha "bad-hair-days". Igår såg jag verkligen inte skoj ut i håret, hade bara tvättat det och låtit det självtorka, det funkar liksom inte på mig! Men det kanske får bli när jag börjar jobba igen.
Nu ska jag strax dra mig neråt stan för att äta lunch med Camilla, sen blir det till att hämta Tilda och Gabriella ifrån skolan för att sen rensa ogräs i trädgårdslandet.

3 kommentarer:

  1. lyckas du med det får du inte glömma och tipsa oss andra hihi

    SvaraRadera
  2. Men lilla du, du kan ta av mitt hår. Min kalufs behöver klippas igen.... suck. fattar inte att det växer så. Tror det kan bli snyggt med lite rött i eller hur ? Om jag klipper mig lite i morgon så lovar jag att spara det i en påse till dig. P & K Annica

    SvaraRadera
  3. Ska kolla med Nina om vi kan fästa ditt avklippta hår i mitt :-)
    Puss

    SvaraRadera