onsdag 28 april 2010

Bröllopsyra på IKEA

IKEA har tillsammans med den prisade kocken Leif Mannerström tagit fram inspirerande dukningar och härliga festmenyer för sommarens kommande bröllop. Man kan även vinna sin bröllopsfest med mat och dukning! Jag blev inte jätteinspirerad av det dom kokat ihop, mycket udda dukningsförslag, men jag gillade varianten som man kallar Fransk Romantik, det doftade kärlek om den dukningen.




Nu skall Hugo och jag ge oss ut på lite uppdrag, har en lista som skall följas, vi gör dock en liten lunchpaus tillsammans med min mamma innan vi utför de sista raderna på listan som inte kan göras förrän klockan 13. Undrar vad vi skall äta för gott? Det var länge sedan jag åt Thaimat, mums! När jag inte var föräldraledig utan tillbringade mina dagar på jobbet så var det ingen där som hade matlåda med sig. Vi åt på stan varje dag och det blev mycket thaimat, det känns som om jag inte kan tröttna på den typen av käk. Men nu var det som sagt länge sen. Börjar genast känna mig hungrig, det är inte bra att tänka på mat.
Ha en härligt solig aprilförmiddag, snart börjar maj och det är en riktigt bra månad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar