torsdag 8 april 2010

Bröllopsplaneringen fortskrider...

Oj, nu är det lite mindre än fyra månader kvar innan vi skrider till altaret!! Det finns fortfarande liiiiite saker kvar på "att-göra-listan". Dessutom finns det ju mängder med saker som man funderar på, ska vi göra si eller ska vi göra så. I alla fall så har vi bestämt oss för att skona småfåglarnas magar och se till att gästerna blåser bröllopsbubblor istället för att kasta ris, det är nog bra för mitt hår och min urringning också :-)
Har hittat ett antal olika uppsättningar av såpbubblor hos Bröllopsbubblor, en nätbutik fylld med bröllopsassecoarer! Där fanns också en "fyll-i-bok" för gästerna, typ som en "Mina vännerbok" som man hade när man var yngre. Min kusin Anna och hennes man Magnus hade en sån på sitt bröllop och jag kan tänka mig att dom har himlans skoj åt den läsningen ibland. Annat som fångade mitt intresse var ett par flipflops som fanns i svart och vit, kul att ha om man skall åka på bröllopsresa! Nu skall vi bara bestämma oss för vilken sorts såpbubblor gästerna skall föräras med, men det får bli en hemlighet ett tag till!

Bilderna nedan är "lånade" från brollopsbubblor.se
Här kan man ha kul läsning många år framöver!


Glider gärna omkring i ett par såna här på Mauritzius eller .....dom funkar säker framför vår 10 kubikmeterspool i trädgården också! :-)

2 kommentarer:

  1. Åh vad roligt med bröllop, så kul med all planering innan ; )

    SvaraRadera
  2. Spännande med bröllop! Kan önska ibland att jag hade det framför mig. Men minnet är fint det med :)

    SvaraRadera