torsdag 15 april 2010

Spänd förväntan!

Bilden kommer från akutdataservice.se

Väntar spänt på att klockan skall bli någon gång mellan 11 - 13! Då skall min leverans ifrån ICA komma, hur spännande det nu kan vara! Dock glömde jag beställa juice och disktrasor så det får jag väl masa mig ner till Coop Nära för att köpa. I alla fall skall det bli jätteskönt att slippa släpa kassarna upp till dörren, för det hoppas jag att den snälla ICA-leverantören kommer att göra. Det ger ju mig lite tid att rensa ur kylskåpet på sånt som inte bör finnas kvar där, göra rent hyllorna (eller förmodligen kommer jag inte att göra det, åtminstone inte varje gång) och bara vänta på att få packa upp de nya varorna.

Börjar faktiskt bli lite trött på min dator just nu, någon klant i familjen (läs Camilla) spillde ju vin i tangentbordet i höstas och därmed fungerar inte skärmen på den bärbara datorn. Jag är alltså alltid förpassad till arbetsrummet där jag kopplat upp mig mot en stor extern skärm. Vore mycket trevligare om man kunde få sitta i soffan bredvid Fredde om kvällarna. Igår höll jag ju på med originalen till våra inbjudningskort, det tog sin lilla stund och då hade jag gärna suttit i soffan istället. Måste nog göra något åt detta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar