tisdag 20 april 2010

Godmorgon tisdag

Här går jag och skrotar i morgonrock fortfarande. Hugo har somnat och jag håller som bäst på att baka lite kakor. Natten var ingen höjdare, lilleman var nog lite rumlig i magen och det känns som om han hållit mig vaken största delen av natten. När vi somnat en stund i tidig morgonstund så väcktes vi av Tilda som kom in med munnen vidöppen och försökte viska till Fredde; "Fcchedik, ja hacchh tappat tanden!" Hon har haft en tand som varit lös väldigt länge. Sista tiden har den verkligen bara hängt på en tråd och väntat. Hon har dock vägrat låta oss dra ut den. Men inatt så ville den inte hänga kvar längre, tack o lov!

1 kommentar:

  1. Vad kul att du tittade in på min blogg. Ja, dem flesta killarna skulle nog vilja ha en sådan säng, så det är inte konstigt om han blev glad =)
    Vad skoj med bröllop, förstår att ni ska gifta er i augusti. Jättekul! Ett stort grattis! Då har du mkt som ska planeras och göras kan jag tänka mig. Själv har jag varit gift i sex år med min underbara man i sommar. Tiden går fort!
    Ha det gott! Kramar

    SvaraRadera