onsdag 21 april 2010

Nu trillade poletten ner!



Vendela och Hugo lever livet på Sylvia!

När jag och Hugo idag åt lunch med söta lilla Vendela och hennes goa mamma Birgitta på Café Sylvia så klev det in två kändisar på stället. Den ena kände jag igen direkt som TrollCarl då vi anlitat honom på jobbet vid kunddagar. Sen har jag också hört att han gjorde ett toppenframträdande på Talang i fredags kväll, kul! Själv nattade jag Hugo just då och missade tyvärr det hela. Nåväl, den andra killen....helt klart en "kändis", men jag har inte kommit på vem det är, förrän nu! ÄNTLIGEN! Tycker inte om att gå omkring och fundera på saker som jag vet att jag vet någonting om :-) John Houdi, också en trollkarl och en entertainer. Så skönt, nu kan jag sova gott inatt och slippa fundera.
Förresten så är den goda nattsömnen helt och hållet i Hugos händer, de två sista nätterna har han varit vaken minst fem minuter i timmen!! Gissa hur mörk jag är kring ögonen?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar