torsdag 22 april 2010

Vår och fågelkvitter


Ja...vår och fågelkvitter det var precis det jag ville vakna till i morse. Jag tror fortfarande att jag sover och att detta snöoväder bara är en ond dröm! Jag har ju sagt att det räcker med snö nu, varför är det ingen som lyssnar!?

Nåja, idag skall jag, Hugo, Camilla och Malva få komma och hälsa på hos Linnea och Tuva. Vi får väl anta att barnen kommer att vara små solstrålar så vi får oss en daglig dos av deras ljus åtminstone. Kanske kan Hugo lära sig något av småtjejerna, dom kryper ju för fullt båda två. Förhoppningsvis blir han frustrerad över att han inte kan vara där dom är och försöker sig på krypningen han också.

2 kommentarer:

  1. Ja fy för detta aprilväder.
    jag vill ha sol nu!!!
    Ha en fin dag.
    Kram Lina

    SvaraRadera
  2. Oj!
    Hos oss snöade det också men det hann inte lägga sig alls. Tack för det.

    SvaraRadera