fredag 23 april 2010

Morgonens cirkus


I morse när Tilda och jag satt och myste i frukostsoffan i godan ro så kan man säga att det blev full cirkus! Jag fick syn på en ruta i Eskilstuna Kuriren som talade om att Tilda hade vunnit två biljetter till Cirkus Maximums föreställning här i stan! Grattis gumman! Vi letade fem fel på två bilder häromveckan och skickade sen in vårt svar, det gick ju vägen!

Nu är det ju Hugo som tävlar också, han tävlar om det ärofyllda uppdraget att bli omslagspojke till Vi Föräldrars septembernummer, tänk så stolta vi skulle vara här hemma om vår goa lilla brandman gick och vann! Förresten är jag stolt över både honom och Tilda ändå, vilka fina barn vi har - det stavas KÄRLEK!!

5 kommentarer:

  1. Grattis, Tilda, vad roligt!!! Ha det så kul!
    Har röstat på Hugo, förstås!! =)
    Ha det så gott!
    Kram Marie

    SvaraRadera
  2. Grattis till cirkus-biljetterna! Alltid lite roligare att gå när man slipper betala de dyra biljetterna själv...

    Lycka till med att involvera dottern i matlagningen. Här blev det som sagt succé och något jag kommer att utnyttja minst en gång i veckan - annars är man ju osmart... ;)

    Kram!

    SvaraRadera
  3. Hej hopp!

    Nu har jag också röstat på brandmannen!!

    Grattis Tilda:-) Det blir väl skoj att gå på cirkus. Oskar ska få gå på Joe Labero och det ser han fram emot.

    Kram Malin

    SvaraRadera
  4. Grattis Tilda!

    Sv:
    Åhå lite samma idée som vi, men jag tänkte ha dem på bordet fastsatta i snören och en lite tyngre vit sten man får plocka på stranden i sommar eller så. Vi vill inte ha någon blomsterbåge vid honnörsbordet så då kan det vara fint med ballonger som markerar.

    Ja fler som tipsat om det. Får åka dit och kolla. Tack :)

    Ha en underbar dag!

    http://www.maxiander.se

    SvaraRadera
  5. GRATTIS GRATTIS TILL TILDA å lilla brandmannen har naturligtvis vår röst!!! Kram på er! //Lotta

    SvaraRadera