onsdag 28 april 2010

Inspirerande kruka

Häromdagen när Hugo och jag promenerade i stan hade Lena på Nära&Kära ställt ut en superfin kruka med rosor i utanför sin butik. Den var väldigt enkel men otroligt vacker, fick en försmak av sommaren och blommande rosor i rabatterna.
Så var vi åter hemma från vår ärenderunda på stan, nästan allt på listan blev utfört! Mamma och jag smaskade också i oss god thaimat, precis som jag misstänkte :-) Det var rena rama släktkalaset på stan, vi stötte ihop med moster Lisbet, kusin Anna och morbror Jörgen. Hittade också en nyöppnad och härlig butik i Gallerian, Darling, där fanns en supernice ljusstake som jag tror kommer att hamna på bröllopsönskelistan (om jag får bestämma). Nu sover Hugo, fortfarande i bilen, och jag skall passa på att bröllopspyssla under tiden.

4 kommentarer:

  1. Hej! Jag behöver verkligen krukinspiration just nu. Har ett trädäck i trädgården och det slukar en hel del krukor. Vita rosor är ljuvliga. Skulle kanske försöka mig på det denna sommaren.

    Kul att du hittat in till mig, förresten. Tack för kommentaren! Fortsatt trevlig vecka! :-)

    SvaraRadera
  2. Vita rosor på ett trädäck låter trevligt! Själv köpte jag tre gigantiska svarta stenkrukor förra sommaren som jag behöver fylla med något "stort".
    Camilla

    SvaraRadera
  3. Å vad glad jag blir att du tycker den är fin:)

    SvaraRadera
  4. Ja den var verkligen superfin Lena, det var därför jag gick förbi någon dag senare med kameran i högsta hugg :-)
    Hoppas ni får en bra Valborgshelg!
    Kram Camilla

    SvaraRadera