fredag 23 april 2010

Jag - en nörd!


Jag visste att jag skulle gå på det när varan kom till butiken, det fanns ingen tvekan. Jag älskar choklad (fast nu har jag ju visst slutat äta choklad för tillfället...) och jag ser verkligen fram emot kommande kungabröllop! Att JAG skulle kunna låta bli att köpa "The Wedding Chocolate"....den möjligheten fanns bara inte.

Nu sitter jag här med en ask, både Fredde och jag lever ju med sundare vanor för tillfället, men vi skall nog hitta en bra tidpunkt att öppna asken så småningom. Vad sägs om Blåbärspralin, Hasselnötsnougat och Lingonpralin. Ok, lingonpralin låter inte jättegott men vem vet, det kanske är en smaksensation. Fast jag måste nog protestera lite ändå, det är Cloetta som står för fiolerna och en del av det jag betalade för asken går till Kronprinsessparets Bröllopsstiftelse som motverkar utanförskap och främjar god hälsa bland barn och ungdomar, hela 1 krona och femtio öre faktiskt! Det är alldeles för lite för en ask som kostar 69:-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar