måndag 3 maj 2010

Tårtan

Det är snart dags att ta tag i tårtfrågan inför bröllopet. Med all säkerhet blir det inte en tårta som ser ut som dessa. Det är dock kul att leta inspiration och de här två hittade jag på brides.com Det jag inte förstår är hur man skall kunna skära i dessa tårtor utan att skära igenom till våningen under. Kanske är det meningen att man skall skära sig en rejält hög men otroligt smal bit? Tur att man troligen redan är gift då tårtan skall ätas, för en sån bit skulle garanterat ramla omkull!
Nu önskar jag er en god natt, förhoppningsvis får även vi en sådan då vår lilleman (*viskar* peppar peppar) har sovit ovanligt gott nu i tre nätter. Han äter numera bara sånt som inte kommer ifrån mig :-) och många har ju sagt att när den dagen inträffar så kommer han förmodligen att sova bättre. Hoppas!

2 kommentarer:

  1. Jamen, det har jag också alltid undrat! Ska man skära en två centimeter bred, meterhög bit? :D

    SvaraRadera
  2. *S* ja du Cilla, man kan verkligen undra hur man skall lyckas äta en sån här tårta, eller kanske är det bara skådebröd!?
    Camilla

    SvaraRadera