måndag 24 maj 2010

SOLIG MÅNDAG

Finaste skålen från JellyBean, tack kära familjen Kvist för en jättefin present!
Så har vi en ny härlig vecka framför oss, jag har börjat smälta möhippan och kroppen (läs huvudet) har fått vila. Fast jag har träningsverk i magen efter allt cyklande där på stolen.
Malin fotograferad mig när mamma drog upp garagedörren i lördags, jag ser totalt förvirrad ut, ser verkligen inte ut som om jag förstod någonting. Det gjorde jag nog inte heller, jag började relatera till 40-årsdagen då jag såg Malin med ett paket i garaget men det som var så konstigt var att alla andra som stod där hade ju redan firat min födelsedag... Det tog nog faktiskt en stund innan det gick upp för mig vad som var på gång.
Idag har Hugo och jag startat förmiddagen med lite fika ute på altanen, nu sover han gott och jag tänkte passa på att rensa lite ogräs i trädgårdslandet.
Önskar alla en härlig dag!

Förmiddagsfika på altanen - Hugo förärades ett Digestivekex, mums!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar