lördag 29 maj 2010

Efter regn kommer sol!




En gråmulen dag som kantats av "organisationsförändringar" här hemma avslutades med klarblå himmel, en osande grill och trumvirvlar.
Jag har ÄNTLIGEN fått ordning i mina garderober, började för någon månad sedan då jag köpte en list att sätta upp på insidan av garderoben för att hänga upp alla halsband jag äger. Den var dock ett par centimeter för bred och har blivit liggandes på en hylla i köket. Förra veckan var vi och bytte den mot krokar istället. Nu är halsbanden upphängda och jag har ordning på alla kläder och skor i garderoberna, SKÖNT!
Vi avslutade kvällen med en grillmiddag, den var bestämd oavsett om solen sken eller inte. Vi hittade nämligen färska majskolvar i affären igår och då var det ingen tvekan, här skulle grillas!
Tilda avslutade middagen med lite sköna trumvirvlar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar