tisdag 18 maj 2010

Regn betyder tur!

Lite regn över brudparet skall ju betyda tur, men jag hoppas nog ändå att vår stora dag kommer att vara fylld av solsken med en klarblå himmel som bakgrund. Jag ser framför mig att brudskålen dricks i trädgården bakom festlokalen och att gästerna hellre får gå in under ett träd för att skugga sig än att dra paraplyerna över huvudet. Nåväl, vädret kommer vi inte att styr över, det blir som det blir och spelar ju egentligen (?) ingen roll. Dagen kommer att bli toppen ändå! Funderar ändå på om vi skall införskaffa ett vackert paraply i fall att!? Hittade nedanstående variant hos Bröllopsbubblor. Det är ju faktiskt snyggare än golfparaplyerna som vi har ståendes i garaget :-)

3 kommentarer:

  1. Oj, ser att du lagt till ett räkneverk för antal besökare per dag.... Jag som tittar in i tid och otid för att förgylla mina arbetsdagar med dina härliga bilder och texter bidrar nog med lite extra antal där...

    Kram från ett soligt och varmt Gävle

    SvaraRadera
  2. Ingen fara, du räknas bara en gång per dag om du inte använder olika datorer hela tiden förstås :-)
    Kram

    SvaraRadera
  3. *skratt*

    Dåså, då behöver jag inte skämmas.......

    Kram från ett risk-för-regn-Gävle

    SvaraRadera