söndag 16 maj 2010

1000 TACK!

Kära släktingar och vänner, tack för att ni kom hit och fikade på min födelsedag och 1000 tack för alla fina presenter! Jag hade ju varit jättetråkig och mest önskat mig presentkort på ett endaste ställe då jag har drömmar om att ställa i ordning en riktigt trivsam plats på vår baksidesaltan. Det kommer att bli superfint! Även jag kommer att bli superfin (?) när jag besökt Ulrikas Hudvård för att få mig en trevlig behandling och kanske andra blir superglada när de kommer på besök i höst/vinter och ser allt gott jag bakat ur boken Vinterns Söta. Jag kommer också att vara superglad när jag druckit upp alla goda viner jag fick, kanske kommer jag också att bli supertrött då!
I alla fall har jag haft en riktigt härlig fyrtioårsdag. Nu skall jag vila upp mig ett par dagar och sen startar den stora detaljplaneringen inför sommarens bröllopsfest, tjohoo!
Kram och godnatt!

2 kommentarer: