onsdag 26 maj 2010

En lugn dag i solskenet

              
Vi hade en jättemysig dag hemma hos Camilla och Malva idag, det serverades Tacogratäng med sallad och diverse tillbehör i solskenet. Emellanåt var det kylslaget och jackorna åkte på för att efter en stund slängas av igen. Det var bara solen som värmde, ja...och sällskapet förstås! Hugo har provat att äta sina första nävar sand och det verkade inte som om smaken passade vår lilla herre, han grinade rejält illa.
Till efterätt smaskade vi i oss marinerad fruktsallad med vit chokladsås, gissa hur gott det var!?
Tyvärr blev vår sorti ifrån Camilla ganska hastig och lustig då jag totalt glömt bort att jag skulle på möte med avslutande bowling och middag tillsammans med mina kollegor. Det blev till att ila hem till duschen och snabba på ner på stan.
Efter en trevlig kväll med jobbarkompisarna fick jag ett varmt välkomnande hem av min familj. Jag bjöds ut till altanen där det serverades chokladdoppade jordgubbar, det är VARDAGSLYX!
Sand var inte någon smakförhöjare.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar