fredag 7 maj 2010

Åter hemma!

Godmorgon - en favoritbild från januari!

Det blev till att stiga upp tidigt i morse då jag bokat tid för service på stora bilen till klockan 07.00! Hugo och jag gasade iväg medans Tilda och Fredde åt frukost och tog sig till skolan och jobb i godan ro. Hade egentligen tänkt promenera hem från Bilia då jag trodde att bilen skulle vara klar någon gång efter lunch. Men dom tog hand om bilen direkt och därför promenerade jag däromkring istället. Över Närjeholme, till Coop Forum och tillbaka. Passade på att inhandla lite goda frukostbröd, brieost och salami och när bilen var klar så åkte vi ut till mamma och Owe för att äta lite frukost. Det blev bara ett kokt ägg och ett äpple tidigt i morse. Nu är vi åter hemma efter alla våra äventyr, lilleman har somnat och jag skall väl passa på att fixa till lunchen. Ikväll tror jag bestämt att vi ska grilla, tyvärr får Fredde jobba sent idag med så jag och barnen får klara oss själva.

1 kommentar: