torsdag 27 maj 2010

Hipp hurra!!

Idag fyller min mamma år, det firade vi på eftermiddagen genom att åka ut och överraska henne med en tårta, grattis kära mor!
Imorse var jag färdig för ett sista besök för terminen på Öppna Förskolan här i Skogstorp, men när jag gick där på gatan och kände solens strålar värma så beslöt jag mig för att gå hem och påta i trädgården istället för att sätta mig och leka inomhus på ett golv, det kändes som ett BRA val.
Vi har roddat omkring på stan idag, Tilda skulle ha inbjudningskort till sitt kommande kalas nästa vecka och Hugo blev förärad med en ny tuff t-shirt från Nära och Kära. Vi handlade också ett fint födelsedagståg som skall pryda Hugos kalasbord de närmsta sex åren :-)
Imorgon är det veckans bästa dag, nämligen fredagen! Tilda skall på klassfest för första gången, KUL!

Hugo kommer att se ut som en liten surfarkille i sin nya tröja :-)

1 kommentar:

  1. Hej Camilla!
    Kul att du tittade in hos mig.
    Nä jag tittar in hos dig blir jag lite nostalgisk när jag ser alla fina barn.
    Du är förstås hjärtligt välkommen till Lissboden!
    Kram från Maria

    SvaraRadera