tisdag 4 maj 2010

Dags att göra en beställning!

Mitt val!
Hade helt missat att Leila Lindholm utkommit med en ny bok - One more slice - och blev därför nästan lätt euforisk när jag och Tilda passerade bokhandeln på Tuna Park häromdagen. Även Tilda hajade till då Lasse Majas detektivbyrå utkommit med en ny bok, Campingmysteriet. Tror minsann att det är dags att göra ett dubbelklick hos Adlibris. Jag älskar inspirerande bak- och matlagningsböcker och har lite svårt att låta bli dem när de kommer ut, särskilt dom som innehåller sötsaker :-)
Tildas val!

Uppdatering onsdag morgon! Jag har nu haft tid och gå igenom några av mina favoritbloggar som jag inte läst på några dagar pga helgens resa och annat som tagit min tid. Jag kan se att jag inte är ensam om att skriva om Leilas nya bok. Alla är stormförtjusta i den så nu blir det ett klick klick hos Adlibris på eftermiddagen :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar