onsdag 26 maj 2010

Rocka fett


Det var lite lustigt häromdagen då jag läste en av mina favoritbloggar, En Mammas Dagbok, hon skrev då om bla rockringen som träningsredskap. Om jag inte minns fel så hade det något med Wii Fit att göra!? Samma dag hade jag plockat fram Tildas rockring och insett att det måste ju vara värsta bästa träningen för midjan!? Förutsatt att man nu kan vicka på höfterna så att rockringen inte bara far ner mot fötterna hela tiden! Det krävs träning vill jag lova, funderar på om jag skall träna en stund varje dag och överraska Tilda med att jag har blivit lika duktig som henne. Förmodligen kommer det aldrig att hända, hon visade sina kunskaper igår. Nu klarar hon att gå ner på knä och upp igen och fortsätta hålla ringen rockande, WOW!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar