torsdag 6 maj 2010

Dags att sova!

Nu undrar jag faktiskt själv vad jag gör uppe så här sent....när katten är borta.... Fredde jobbar SENT och jag passar på att botanisera bland bloggar och andra saker i datorn. Men nu känner jag faktiskt att jag är trött och skall verkligen masa mig till sängen.
Förresten så var det "väldans kuliga" saker som jag postade på brevlådan vid Konsum idag, fina frimärken satt det också på kuverten :-)
Natti natti, i morgon är det fredag och det är veckans absolut bästa dag!

Rackarns, det slog mig just att jag skall köra bilen på service till klockan 07.00 imorgon ,hur kan man vara så klantig att man lovar en sån tid.....det skulle Fredde aldrig ha gjort!

1 kommentar:

  1. Mmmm.... Jag kan säga att reklammen från Jysk idag slog alla rekord mkt elegant och vackert!!! Hoppas du hittade några frön att påta ner, här marineras det kött istället! Kram på dig å hela fina familjen! //Lotta

    SvaraRadera