lördag 29 maj 2010

Kul tävling hos Glimra förlag!

Hos Glimra Förlag pågår just nu en tävling där jag deltar, finfina "fyll-i-böcker" för många tillfällen. Deras böcker speglar vårt/mitt liv för tillfället (förutom Gravidboken då förstås... *fniss*). Vi skall ju gifta oss och vad skulle då passa bättre än att ha en extra skojig gästbok för vår släkt och alla vänner? Skulle se fram emot att ligga på soffan några dagar senare och läsa allt som skrivits, säkerligen både tok och kloka ord! Boken, En kärleksförklaring, skulle jag mer än gärna ge bort, ifylld förstås, till den blivande maken! Mina vännerboken, ja, den skulle jag låta mina fina vänner fylla i, tänk så kul att se hur dom funderar och drömmer! Böcker om barnen.....receptboken...., gillar faktiskt hela utbudet av böcker.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar