tisdag 23 mars 2010

Urrigt

Helt plötsligt så blev både jag och Hugo lite halvrassliga igår kväll. Lilleman rosslar i luftrören och blir hes om han skriker. Själv känner jag mig snurrig i skallen och har torrhosta. Helst av allt skulle jag vilja lägga mig under ett täcke på soffan, käka smågodis och bläddra i blanka tidningar. Just nu har Hugo somnat en stund och jag hoppas att vi inte blir värre än så här. Nätter med småbarnsrossel och hosta är ingenting man vill ha om man skall slippa mörka ringar under ögonen! Igår kväll såg jag att några fräknar letat sig fram på näsan efter promenaden till stan, mer sånt och man känner sig i alla fall mycket piggare.

En nyfödd Hugo och storasyster Tilda - så fina!
Lite sommarnostalgi - ser fram emot såna dagar snart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar