måndag 22 mars 2010

Sunshine!!




Vaknade av att en liten buse låg och sparkade mig i ryggen, det var INTE Fredde! Det var dock lite som massage, förutom ibland då de små fötterna fick in en riktig kick. I alla fall så låg jag där och myste en stund i sängen utan att lilleman märkte att jag var vaken. Myste över att sängen var varm o go, närheten till Hugo, solens strålar som jag såg genom rullgardinen. Det känns som en underbar vecka har börjat.
Efter en god frukost för Tilda och mig är vi nu redo för en långpromenad. Har lockat med mig Camilla och Malva tur och retur stan. Jag skall egentligen bara gå in till Panduro och köpa ett papper för utkasten till inbjudningskorten. Lilleman spelar just nu på Tildas keyboard, vet inte om han sjunger också eller om han rent utav är irriterad för att han sitter där själv!? Skall nog gå och se efter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar