fredag 26 mars 2010

Shoppingrunda

Shoppingvagnen blev full


Nu är vi åter på plats i hemmets lugna (?) vrå. Hugo far omkring i gåstolen och jagar dammsugaren. Detta resulterar naturligtvis i att han trasslar in sig ordentligt i sladden. Tilda dansar järnet till låtar av Hannah Montana och jag försöker dricka dagens första kopp kaffe i lugn o ro.
Vi åt lunch med pappa Fredde på Ming Palace, vad tror ni hände!? Jo, Hugo bajjade ner sig där idag igen. Tack o lov hade jag nu packat skötväskan ordentligt och idag fanns det extrakläder med. Fast nu börjar det nog bli dags att ringa sjukrådgivningen igen, lilleman har varit dålig i magen sedan förra torsdagen.
Nu är det dags att köra igång inför gästernas ankomst, förbereda mat och se till att dom har någonstans att sova.
Vem hoppas ni på vinner Let´s Dance förresten? Själv hejar jag på Claudia, tycker att hon verkar vara en väldigt sympatisk tjej och dessutom fantastisk på att dansa.

5 kommentarer:

  1. Guuud så gullig Hugo är på denna bilden! Älskar mössan från Villervalla! Har kikat på den jag med till Tuva, blir riktigt inspirerad att köpa den nu =)

    Trevlig helg och hoppas ni är krya och fräsha!

    Kram Linnéa

    SvaraRadera
  2. Men så söt!!!
    Supersnygg mössa också!
    Trevlig helg!

    SvaraRadera
  3. Fint! Köpte ni bara fredagsmys eller är det mat under påsarna med ostbågar mm ;-)! Alla här i Göteborg hälsar och önskar en fortsatt fin helg! Kram/Pelle

    SvaraRadera
  4. Sv; Sockersug är ju bara för jobbigt! Nu har jag iofs inga kilon jag behöver bli av med utan det är bara för hälsan i övrigt. Ingen mår bra av att få i sej för mycket gifter.

    När ska ni gifta er?

    SvaraRadera
  5. Linnea! Jodå, nu börjar vi känna oss friska, men det var rejäla förkylningar vi åkte på! Tilda hostar dock litegrann fortfarande.
    Pelle! Det fanns ett och annat äpple under fredagsmyset också :-)

    SvaraRadera