fredag 12 mars 2010

Hugo - en busunge!

Buset lyser i ögonen!

Vi hade en trevlig lunch på Ming Palace, Hugo, Malin och jag. Hugo provade sin röst för allt (nästan, jag HAR hört värre) vad han var värd. Inte så att han var ilsken eller ledsen, han ville helt enkelt bara överrösta alla andra lunchgäster där inne. Han flörtade med Malin och hade gärna ätit upp vår glass som vi fick till efterätt.
Nu har vi också skjutsat stormakaronen till tågstationen och det är väl nästintill så att dom nu är framme i Göteborg. Tåget går riktigt fort och smidigt dit.
Långpromenad.....jo, det började bra i alla fall, i 40 minuter medans Hugo sov. Sen vaknade han och tyckte inte alls att det var kul att powerwalka över snövalkar så vagnen skakade. Han iltjöt så det vara bara för oss att gå hem igen. Vi tog lite mellis istället och Hugo och jag delade en apelsin, det var mums tyckte vi båda.
Nu har han somnat en stund igen, står på trappan och har det skönt. Jag skall förbereda kvällsmaten och strax ta fram vinet ur kylen.
Hoppas ni alla får en härlig fredagskväll, jag ser i alla fall fram emot våran!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar