fredag 12 mars 2010

En skön fredagskänsla

Nu på morgonen har en skön fredagskänsla infunnit sig. Känner mig pigg och fräsch med min nya hårfärg och mitt (äntligen) nyklippta hår. Tyvärr var vi tvungna att klippa av säkert 4 cm på överhåret då det var så slitet av gamla slingor. Längden i grunden är dock densamma och jag hoppas att håret fortsätter växa som ogräs till bröllopet. Bröllopet ja....imorgon skall jag och Fredde promenera ner på stan, planera för ringen och mysa med god lunch. Nu får jag ett sånt där pirr i magen igen, det kommer då och då bara jag tänker på att Fredde skall bli min man! Han är en otroligt fin man, pappa, bonuspappa och vän.
För tillfället sover Hugo, sen skall vi ta en tur till fiskbilen och se om dom har röding. Ikväll blir det stekta rödingfiléer med lyxig mandelpotatis. Efter shoppingturen skall vi äta lunch med Malin på SYSteam och sedan skall jag se till att Tilda och hennes pappa hinner med tåget till Göteborg efter skolan. Långpromenaden tar vi därför på eftermiddagen idag, det skall bli skönt. Satsar på minst en och en halv timme.

1 kommentar:

  1. Det där blev ju kanon ju :) Förlåt att jag inte fixat med bannern, men nu gör det ju inget ;) Jag kan ju skicka en i alla fall när det är fixat. Spännande med bröllopet snart!!Ha en superhelg du med så hörs vi!

    SvaraRadera