onsdag 10 mars 2010

Idag far vi till Västerås

Lite nybakta godsaker till förmiddagsfikat!

Ännu en solig dag som kommer att smälta ytterligare lite snö ifrån vägarna, det känns riktigt härligt. Idag blir det dock ingen promenad på förmiddagen. Hugo och jag väntar istället besök av MIN DAGMAMMA och hennes man. Jo, ni läste rätt, trots att jag är rätt så många år har jag faktiskt kontakt med dem fortfarande. Vi har nu bakat en kardemummakaka och chokladsnittarna står i ugnen, det blir med andra ord lite fika när dom kommer.

När jag hämtat Tilda i skolan så skall vi plocka upp mormor och fara en sväng till Västerås. Ska kolla in Villervallakollektionen hos Moa & Max i Västerås. Det ser jag fram emot, deras barnkläder brukar vara fulla med färg och liv.

1 kommentar:

  1. Mmmmmm, ser smaskigt ut!!! Jag sitter här på jobbet å torkar dregel men men man är väl "ståndaktig" ;o) //Lotta

    SvaraRadera