torsdag 4 mars 2010

Bonuscheckar - ett tecken på att du handlat för mycket!


Eller hur... när bonuscheckarna från Polarn o Pyret dyker upp i brevlådan inser man att man handlat lite för mycket, annars skulle dom ju inte komma! Nåväl, med en bonuscheck i ena handen och en 15% rabattkupong i den andra råkade jag slinka in i Hugos...hrmm....min favoritaffär idag. Det blev ett par jeans i stl 74 och en söt t-shirt med klockor på. T-shirten blev helt gratis och byxorna fyra tior billigare i och med mina kuponger. Så man kan ju helt enkelt säga att jag faktiskt sparat lite pengar idag, i alla fall om man inte tänker efter för mycket.

3 kommentarer:

  1. WOW så vårfin han blir killen er!! Ja, när bonuscheckarna trillar in det är då man blir påmind. Men hastigt glömmer man det och tänker att man istället tjänar pengar när man nyttjar dom -- härligt! Själv ser jag fram emot att nyttja 15% till en fin vårgrön klänning med band i sidorna. Jag tror Elsa skulle bli toppenfin i den. Kramis från Polarn Malin

    SvaraRadera
  2. Du är klok som en pudel, tänk vad pengar man tjänar! Min man har inte förstått det där men jag vet hur det går till ÄLSKAR bonuscheckar!!! Har upptäckt att Malin (6 år) är lik sin mamma gillar att kolla in kläder och vill gärna ha alla alltså precis som sin mamma! //Kram Lotta

    SvaraRadera
  3. Hej svejs gumman... Har du förberedit Hugo innför morgondagen ? eller det kanske är Fredrik du ska lugna. han kanske blir orolig att jag Hugo och jag ska leka :)

    Synd att selet är så litet annars hade jag kunnat haft Kent där i. Blir lite trångt kanske men jag kan tävla för dig :) P & K Annica

    SvaraRadera