fredag 19 mars 2010

En grå fredag

Idag är det gråmulet och trist, halt och blött, trist och tråkigt. Har ingen inspiration till någonting idag, skulle faktiskt helst gå och sova en stund och funderar på varför jag inte la mig på sängen med lilleman för en stund sen. Kryper jag dit nu så kommer han garanterat att vakna.
Tror jag skall ta fram min receptsamling (en jättestor hårdplastbärkasse) och leta lite tips och idéer inför bröllopet. Vi har ju inte riktigt bestämt hur maten skall tillagas, av oss själva eller av en cateringfirma, buffé eller serverad meny.
På eftermiddagen väntar hämtning av T i skolan, konståkningsträning och efter detta, en skön kväll i soffan. Har tom varit så lat idag att jag plockat fram resterna ur frysen ifrån Freddes 40-årsfest, helstekt oxfilé och potatisgratäng med kantarellsås.

Hälsningar från surmulna Camilla som förhoppningsvis vaknar på ett bättre humör imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar