torsdag 18 mars 2010

Dagens bus

Här busas det för fullt på golvet ikväll!
Yeahhhh!
Hmmm...undrar vad det här är. Vi hade glömt en bit choklad på vardagsrumsbordet igår kväll. Tack och lov hade lilleman nappen i munnen när han fann den.
Smutsig!

Dagen har varit full av bus, Hugo har tömt vardagsrumsbordet på papper, tidningar och choklad. Tilda och hennes kompis Claudia har fnissat sig igenom en fikastund på Konditori Amarant på Tuna Park. Ett tag var jag orolig att marrängsmulorna skulle tränga ut genom öronen också.
Lilleman och jag startade dagen med att hämta upp mormor för en tur till Strängnäs. Hon var inte 100% nöjd med klänningen hon köpte häromdagen och hennes Västeråstrip igår gav ingenting. Så idag slog vi till med den tredje staden vid Mälaren, Strängnäs! Och ser man på, hon fann den, klänningen hon sökte. Nu kommer hon att bli ännu snyggare på bröllopet! Hugo och jag följde snällt med till affär efter affär. Själv klämde jag bara på de underbara plaggen i boutiquen Tre Små Rum. En riktig liten pärla som jag absolut tänker besöka igen!
NU ska jag bada, den här gången porlar faktiskt badvattnet ner i karet och jag kan riktigt känna hur den varma luften från badrummet kommer att göra gott i själen.
Önskar er en god natts sömn och drömmer om att även min skall vara långvarig och utan störningar....ha ha....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar