onsdag 24 mars 2010

Sjukstuga & bröllopsfunderingar

Här försöker vi kurera oss med nybakt sockerkaka, nyponsoppa, saft, kaffe, Nintendo DS, sömn och en massa andra huskurer :-) Tilda, jag och Hugo är hostiga, lätt febriga och allmänt hängiga. Skönt att det kom så pass tidigt i veckan att vi förhoppningsvis blir friska till helgen, om nu inte Fredde blir smittad också förstås.
Det är mycket svårt att inte tänka på något annat än bröllopet just nu, det är lite fix och trix kvar med en del stora frågor och idag hoppas jag att jag fått menyförslag i brevlådan ifrån BMC Matservice. När vi läst in oss på hennes förslag skall vi ta ställning huruvida maten skall tillagas för egen hand eller med hjälp av catering.
Tårta....är ju jättegott, tycker i alla fall jag! Fredde gillar inte alltför söta desserter så jag tror att tårtvalet kommer jag med varm hand att överlämna till honom. Hittade i alla fall ljuvliga tårtor hos Chokladfabriken, se och njut!

PS: Min personliga favorit, utseendemässigt, är nog den med alla bakelserna! Choklad = mums!


2 kommentarer:

  1. Vilka ljuvliga tårtor....mmmmmmm.Tråkigt att ni är krassliga. Hoppas det går fort över och att lördagen blir som du planerat. Kramar till er alla från Kina

    SvaraRadera
  2. Tack så jätte mycket! :)
    Gud vilka fina tårtor, kommer nog att hämta lite inspiration från dom till vår tårta :)

    Allt bra idag?

    SvaraRadera