onsdag 10 mars 2010

Brudklänningen

Om bara drygt två veckor tar jag med mig mina goa vänner Lotta och Malin samt min blivande svägerska Anna, till Stockholm. Då skall jag prova klänningar och få smakråd är det tänkt. Det finns ju en hel uppsjö av klänningar för olika smaker och plånböcker. Jag har tyvärr redan i mitt huvud bestämt mig för en drömklänning som jag provade i Stockholm tillsammans med Anna i december. Eller tyvärr och tyvärr, den är supersnygg och liknar inte alls klänningarna på bilderna nedan (som för övrigt kommer från Lily). Tilda tycker dock INTE att den är snygg, men vad är det som säger att hon har bäst smak i familjen :-) Det är en klänning med attityd, för en kvinna som kommit en bit i livet och inte behöver vara så där ljuvt romantisk i helvitt. Mer säger jag inte för den blivande maken är ju förstås här på bloggen och läser och han får inte se klänningen innan.

Ser verkligen fram emot lördagen den 27 mars!!



3 kommentarer:

  1. Jag ser också fram emot en härlig dag bland tuffa klänningar tillsammans med dig, Lotta och Anna!

    kramis

    SvaraRadera
  2. Det ska bli kanon kul att få tillbringa dagen i Stockholm tillsammans med tre glada tjejer å KLÄNNINGARNA!!! Kramar, Lotta

    SvaraRadera