tisdag 29 juni 2010

Sunshine!

Koncentration vid strandkanten

Jag klagar verkligen INTE, det är underbart att vara föräldraledig! Lata dagar på stranden (dammtussar i hörnen hemma), till och med jag har doppat mig idag och det var faktiskt ganska skönt. Idag fick vi besök redan 07.30 i morse, det var Tildas bästis Claudia som skulle tillbringa dagen hos oss istället för på fritids. Vi packade våra pannkakor, festisar, bananer, kaffetermosen och lite annat smått och gott och styrde sedan bilen mot Mälaren och Sundbyholmsbadet. Efter oss kom också Camilla, Malva och Alica, med andra ord så var vi ett stort gäng tjejer och en liten kille som njöt av sommaren idag. Barnen satt på torra land endast under de korta stunder då vi tvingade upp dem på lunch- och glasspaus, resten av tiden var det vattenlek som gällde.

Pannkaka är gott, tycker både Hugo och Tilda

Bus o lek!

2 kommentarer:

  1. Hej...Men attans vilka godingar du har. Vad härligt att vara mammaledig i detta väder!!! Då får faktiskt dammråttorna ligga där dom ligger eller hur...Vad härligt att stå brud. Det gjorde jag 17 augusti för 14 år sedan. Då var det stekhett hela dagen...Men nu har ni en hel sommar på er att greja och fixa för att det skall bli eran dag. Ha det gott/ Kramkram Anne

    SvaraRadera
  2. Tack snälla! Jag hoppas förstås på sol och vackert väder på vår stora dag också!
    Lycka till med flytten till ert nya hus.

    Camilla

    SvaraRadera