måndag 28 juni 2010

Bland snokar och sand

Tycker nog att tjejerna tvekar lite....fast dom badade betydligt mer än mig!

Idag har vi tillbringat dagen vid Mälaren, jag och barnen samt flickorna Lundh. Medhavd matsäck, badstunder, sol, vilopaus, fika, och vattensnokar. De sistnämnda klarar jag mig bra utan och jag är glad att de två snokarna inte simmade runt mina ben då Hugo tog sitt första Mälardopp! Själv badade jag bara vaderna, jag är en helt enkelt en badkruka och jag har ju också Hugo att skylla på, tack o lov :-)

Kul att leka med pinnar & grus!

2 kommentarer:

  1. Ja du Camilla ! Har inte badkrukesyndromen försvunnit nu med tanke på din mogna kvinnoålder :) Ja vissa laster har man sen barnsben och vissa går aldrig ur, BADKRUKA säger jag bara. Snacka om att bara sola. P & K

    SvaraRadera
  2. Måste ju skaffa mig en fin bränna och det får man INTE när man gömmer kroppen i vattnet! ;-)

    SvaraRadera