söndag 13 juni 2010

Helgen?

  • Storstädning av badrum inklusive rensning och rengöring av badrumsskåp
  • Fika hos oss med familjen Lundh
  • Tvättning
  • Strykning
  • Bygge av utomhusbur till kaninen (Tilda och Fredde)
  • Rensning av ogräs i trädgårdslandet
  • Pizzabak
  • Utomhusfrukost i solskenet
  • Fika hos familjen Lundh
Ja....man kan säga att helgen har svischat förbi. Nu är den snart slut, Fredde och Tilda gör de sista spiktagen på kaninburen och jag börjar närma mig botten på strykhögen.
Imorgon börjar en ny vecka, vi har o s a datum till bröllopet den här veckan och efter det finns det ju lite jobb att utföra. Tilda skall åka till sin pappa och Marie och jag skall försöka fortsätta mina promenadlöprundor.
Vad har ni andra gjort för att få helgen att gå?

4 kommentarer:

  1. Cyklat 10 mil på 04 tim 45 min!
    Är mycket stolt över mig själv.
    Det var väldigt, väldigt blåsigt. Ibland motvind och ibland medvind och ibland sidvind ....

    Jag klarade mig från sabbotaget (någon hade hällt ut nubb så massor av cyklister fick punktering) och behövde inte byta någon slang under loppet.

    Kramis Malin

    SvaraRadera
  2. Jag har sysslat med samma som ovanstående plus byt slang två gåner :o( men nöjd å glad ändå. Helgen har gått allt för fort men nu är det måndag med sikte på fredag!!!
    //Lotta

    SvaraRadera
  3. Tilda är en duktig tjej

    SvaraRadera
  4. Bra jobbat Lotta & Malin, ärligt talat tror jag inte att jag skulle klara att laga en punka. Det är dagens erkännande! Fast om jag nu skulle få för mig (stoppa mig gärna då....) att köra vätternrundan så kanske jag skulle låta Fredde lära mig innan jag gav mig av.

    SvaraRadera