onsdag 16 juni 2010

Hoppsan Kerstin....!

Jag har i alla fall en bra golfinstruktör!


Ikväll tog vi en golfrunda, jag, Fredde och Hugo. Hugo satt nöjd och glad i vagnen tills han till slut somnade av ren utmattning. En golfrunda tar på krafterna! Jag hamnade i ett något taskigt läge, bakom en tall. Tyckte dock inte det var så illa utan ansåg att det där "skulle jag minsann klara av!" Det gick ju mindre bra, nu är jag en klubba fattigare! Mina fina klubbor som jag fick av Fredde *snyft*, men det skall visst gå och laga den.


Det var trots allt en jättemysig tur ute på golfbanan, slutade dock att räkna poäng (fick jag ens några....) redan efter första slaget på första hålet. Jag har ju inte fixat hcp 36 ännu och förra sommaren var jag ju gravid och spelade ingenting. Hade tänkt jag skulle vara i mål innan denna sommaren är slut, men jag tror jag sätter nästkommande sommar som mål istället :-)

2 kommentarer:

  1. Hej! Kul med någon som bor i Eskilstuna och planerar bröllop! Jag är därifrån, men bor i sthlm nu, och gifter mig i eskilstuna den 12 februari nästa år. Allt är ännu inte riktigt klart men det lutar åt sundbyholms slott. Ska bli kul att följa er, ska lusläsa tips om hår, smink, kläder osv! bloggar själv på www.brollopslycka.blogspot.com och träningsbloggar på www.uppochhoppa.se

    Önskar en fin dag!
    /Sofia

    SvaraRadera
  2. Hej, grattis till det stundande bröllopet!
    Ja här är det ju inte långt kvar nu och idag är den blivande mannen iväg på svensexa.
    Skall kika in på dina sidor.

    Camilla

    SvaraRadera