torsdag 10 juni 2010

Sommarlov!

I love them!!


Nu är sommarlovet här! Ljuvligt även för oss att slippa ställa klockan, jag menar....man är ju ändå ledig!
Tilda hade en tid till frissan på eftermiddagen, på det sättet blev hon ju superfin lagom till avslutningen som firades med sång och musik i Rosenforsparken. Barnen tågade från "Skogstorps centrum" till Rosenforsparken där alla förväntansfulla föräldrar och släktingar hade bänkat sig i en halvcirkel. Det sjöngs sommarsånger av både sexåringar och elever ifrån femte klass. Efter firandet tog vi oss hem och grillade tillsammans med mormor och Owe, mums!
Nu går vi här och väntar på att våran Fredde skall komma hem, så här nära har det inte varit tidigare i veckan, bara två timmar kvar ;-)

Hugo körde skjorta, Tildas skolavslutning till ära!

6 kommentarer:

  1. Äntligen sommarlov, vilka sötnosar

    SvaraRadera
  2. Vad härligt med sommarlov!!!!
    Skulle vilja ha det.....NU!!
    Vi ses snart
    Kram Marie

    SvaraRadera
  3. Ja, jag tycker också dom är söta :-)
    Tack för era kommentarer!
    Camilla

    SvaraRadera
  4. Hejsan!
    Hoppas att du får en bra start på veckan! :D Själv ska jag stå och rensa alla mina lådor i källaren och SER FRAM EMOT DET! Helt sjukt men jag gör det..^^
    Allt bra med dig idag då? :) Haft en bra helg? :)

    xx Cajsa
    http://www.cajsa1.webblogg.se

    SvaraRadera
  5. Åååååhhh vilka raringar! Håller Hugo på och lär sig Imse vimse spindel.....? Kramar till er alla från Kina

    SvaraRadera