fredag 15 januari 2010

Skönt med fredag

Så börjar veckan gå mot helg och det skall bli riktigt skönt. Man vänjer sig lätt vid dessa kortveckor som finns omkring julhelgen. Idag har jag "bjudit" över min mamma för att hon skall komma och gosa med Hugo, själv tänkte jag nämligen ägna förmiddagen åt städning. Det var alldeles för länge sen man såg bord och golv som inte är täckta av saker. Det är saker och dammtussar överallt. Tilda sa i morse "inte behöver man väl dammsuga i hörnen", skulle nog vilja säga att det är just i hörnen man behöver dammsuga!
Hugo sover just nu, han vaknade tidigt med mig i morse och somnade sedan gott när vi promenerade med Tilda till skolan.

En sekund efter att bilden togs var detta hus ett minne blott.
Hugo fick smaka hallonyoughurt av syrran.

Ge mig mer!!....NU!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar