tisdag 19 januari 2010

Igår kväll testade vi en ny sak

Hugo i sittvagnen

Hugo och jag promenerade till affären efter att vi insett att vi lånat ut bilen till mormor....tydligen inte bara Fredde som har guldfiskminne här i familjen! Vi hade klätt oss och skulle åka iväg och köpa en bukett tulpaner för att sen styra bilen mot Helena som fyllde 40 igår, hipp hurra!! Dessvärre fanns det som sagt ingen bil hemma så vi fick ringa och säga grattis istället. I alla fall så plockade jag på sittdelen på vagnen för att testa om Hugo tyckte om den. Det tror jag att han gjorde, han tittade storögt på allting som vi passerade. Fast idag när han skulle ut och sova förmiddag så satte jag på liggdelen igen, vet inte om jag vill att vår lilla kille skall vara så stor att sittdelen är ok!?

2 kommentarer:

  1. Nej låt han ligga i liggvagnen ett tag till, han blir så stor när han sitter upp :)
    Kommer och pussar lite på dig Hugo någon kväll i veckan. P & K

    SvaraRadera
  2. Ja jag vet....kära lilla krumilur du får inte bliva stur...
    Tror jag skall köpa ett krumilurpiller och ge honom.

    SvaraRadera