torsdag 7 januari 2010

Fest hos Netten

Ikväll var det dags för den årliga födelsedags- och julklappsbytarfesten hos Netten. Både födelsedagen och julklappsbytet avser visserligen 2009, men bättre sent än aldrig!
Netten hade som vanligt dukat upp med massor av godsaker, goda mumsiga saker som jag inte ens vet namnet på. Men mina smaklökar uppfattade choklad, nutella, glögg, pepparkakor, polkagris, nötter, sylt........ Tur att mitt nya hälsosamma 2010 inte börjar förrän på måndag!
Min julklapp som jag fick i julklappsbytet var desto mera hälsosam, paketet innehöll en jättefin fruktskål fylld med gröna äpplen, det kändes som ett tecken i alla fall. Kanske rent ut av skall skjuta startskottet för beach 2010 redan imorgon!

Min fina julklapp

3 kommentarer:

  1. Vilken härlig vårkorg! Mitt nya 2010 har startat relativt bra. Igår tog jag 3 varv i 2,5 km spåret! Det var -12 grader och det bet lite i kinderna - men härligt var det när jag satte mig i bilen för att åka hem till tekoppen!

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Oj, ja en del är helt enkelt hurtigare än mig! :-)
    Misstänker att det är Malin!?

    SvaraRadera
  3. Jajemän! Och igår söndag blev det hela 8,5 km i bitande vinterväder. Det var skönt med ett bastubad hemma hos mamma och pappa efter det!
    Hoppas att energin håller i sig fram till tjejvasan (och även därefter eftersom jag nu bestämt mig för tjejklassikern...)

    Kraaaam från ett vintervackert Gävle

    SvaraRadera