torsdag 7 januari 2010

Älskade syskon

Kärlek


Nyss blev vår lilla makaron (Tilda) hämtad av Marie för att tillbringa några dagar hos sin pappa. Nu blev det tomt i huset och jag tror att Hugo saknar sin systers sång och bus när hon inte är hemma. Ingen kan få honom att skratta så som Tilda. Häromdagen fann jag dem sittandes i fåtöljen i vardagsrummet. Hugo var alldeles avslappnad och halvsov i Tildas famn, så gosiga.


Just nu är han mindre gosig, han var nyss alldeles högröd i ansiktet och tog i för kung och fosterland, en mindre mysig odör har spritt sig i rummet så jag tror det är dags för veckans bajsblöja.

1 kommentar:

  1. Hallå på er där borta... mysigt med lite blöja :). Läste att du skulle börja med hjälm, ja det är coolt. Själv har jag haft störtkruka på mig sista tre åren när vi varit uppe. Lika bra att skydda det som finns kvar eller hur ? man ska vara rädd om det lilla man har som jag säger till barnen... P & K på er / Annica

    SvaraRadera