måndag 1 februari 2010

Ny vecka nya möjligheter

Hugo gillade Järvsö



Hej hopp, nu är vi hemma igen från Järvsö, huset är smårörigt med halvuppackade väskor och en del "skräp" från mina två intensiva jobbarveckor. Men nu är det ju en ny vecka och det finns massor med möjligheter. Idag ser vi fram emot att min far kommer hit och bor hos oss över natten. Vi skall ägna dagen tillsammans och det skall bli jättemysigt. Tänkte uppdatera er med lite bilder ifrån Järvsö så småningom, jag var själv lite dålig med kameran men mästerfotografen Malin sitter inne med många fina bilder från skidbacken och mumsmumstävlingar. Därför väntar jag på hennes bilder :-)

"Mamma, jag tycker att vi har för fint hus för att ha så här stökigt" Citat från Tilda i morse

Efter det citatet så vet ni vad vi skall ägna vår vecka åt! Nu skall jag leta fram den där grejen som ser ut som en elefant med snabel. Den låter och suger i sig allehanda skräp från golvet när man drar den fram och tillbaka, nån som vet vad jag menar?

1 kommentar:

  1. Tack kära vänner för ett härligt veckoslut! Jag ska absolut bidra med lite härliga bilder. Kommer på skiva i brevlådan!
    Kramis Malin!

    SvaraRadera